JAA

Huhtikuussa järjestettävän PING Helsinki Business Festivalin ohjelma kertoo markkinointipäättäjille ja somemaailman vaikuttajille sen, mitä heidän tulee tietää ollakseen valmiita vuoteen 2020. Tapahtumaan raahataan mukaan myös yli kuuden miljoonan seuraajan yleisön keränneen amerikkalainen tubettaja Casey Neistat.

Kansainvälisten esiintyjien tarkoitus on inspiroida ja antaa perspektiiviä omaan tekemiseen. Casey Neistat puhuu tapahtumassa tarinankerronnasta ja sen vaikutuksesta liiketoimintaan.

– Tapahtuman ohjelma on rakennettu yhdessä kumppaneiden kanssa palvelemaan yrityksiä, jotka näkevät sisällöt strategisena työkaluna yrityksen liiketoiminnan kehittämiseen, kuvailee tapahtuman vastaava tuottaja Sanna Salovuori.

Casey Neistatin lisäksi keynote-puhujina lavalle nousevat mm. amerikkalainen sisältömoguli Ann Handley, F-Securen perustaja ja sosiaalisen verkon tulevaisuutta visioiva Mikko Hyppönen, työelämän murrosta avaava futurologi Ilkka Halava ja omalla tarinallaan inspiroiva sisututkija Emilia Lahti.

Tapahtuma on osa sisältömarkkinoinnin superviikkoa Helsinki Content Marketing Weekiä, joka syntyi yhdessä Töttöröö Networkin online-videoiden tekijöille tarkoitetun FOOM FESTin kanssa. Tekijät kannustavat muitakin alalla toimivia yrityksiä järjestämään viikolla omia tapahtumiaan.

PING Helsinki Business Festival pidetään 28. huhtikuuta Clarion Hotel Helsingissä. Liput tapahtumaan ovat myynnissä osoitteessa https://www.lyyti.fi/reg/pinghelsinki2017.